vineri, 18 martie 2011

The All Natural Face waiting

Cred ca deja multe veti recunoaste dupa imagine despre ce este vorba- mostre TANF!! Imi doresc de mult sa incerc fondul lor de ten, si in sfarsit, mi-am dat comanda! Abia am comandat da...dar promit sa scriu cand am sa primesc- cum sunt, ce culoare mi se potriveste, si orice altceva imi trece prin cap ca ar fi important. Mie mi-a placut mult de tot fondul de ten ,,mineral" de la AVON pe care l-am avut in nuanta nude, total inchisa pentru mine, mi s-a potrivit intr-o vara cand eram super bronzata...imi facea fata super uniforma si perfecta. Si nu am fost singura care a observat asta, mi s-a spus ca arat ca o papusa, deci e ceva ! :))

Simteam nevoia sa spun cuiva ca mi-am cumparat TANF. Atat.

Multumesc fetelor care stiu ca ma intelegeti!
KISSES!!

App, imaginea nu imi apartine, din moment ce abia mi-am comandat produsele. sursa aici.

UPDATE: din pacate, nu va urma niciun review, nimic, pentru ca nici in ziua de astazi comanda nu a mai ajuns. S-a ratacit pe undeva la posta, nu pot sa-mi dau seama. Am vorbit cu Crystal si mi-a returnat banii, deci cam asta a fost cu TANF-ul...imi pare rau:(

14 comentarii:

Stefana Teodoroiu spunea...

Eu am fondul lor de ten si imi place mult :D il aplic cu pensula kabuki mica din imagine si e perfecta :)

Sa le folosesti sanatoasa cand iti ajung!

Andreea spunea...

Numai eu nu am incercat inca nimic de la Tanf? :)
Pupici si weekend placut!

Alexandra A. spunea...

@ Blossoms- pe mine fix fondul lor de ten ma atrage. Abia astept sa-mi vina:X Multumesc mult si un weekend placut:*

Alexandra A. spunea...

@ Andreea: pe mine m-a atras ideea de produse minerale, fara conservanti, fara (multe?) chimicale si pretul e destul de lovely:X Iti poti comanda pentru inceput niste mostre, eu mi-am luat un set cu toate nuantele de fond de ten pe care le au pentru ten deschis-mediu(4$!)

O sambata cat mai frumoasa:*:*

ladybug spunea...

sa le folosesti cu placere!si eu sunt foarte multumita de produsele TANF!pupici

Alexandra A. spunea...

@ladybug: Mersi mult! Ma bucur foarte tare cand aud pareri pozitive. Sper sa fiu si eu multumita, mi-ar placea tare mult un fond de ten care sa-mi ofere acel aspect ca cel de la avon, doar ca sa fie in nuanta mea, si daca mai este si natural, e perfect:X Nu stiu de ce, dar fondul acela de ten era perfect ca aspect zic..avea el alte minusuri. Kisses!

Anonim spunea...

Sandra,ai idee de unde trebuie ridicat coletul cu produse?Mc

Alexandra A. spunea...

Buna! Eu cred ca de la posta...mi-am mai comandat ceva din Anglia, si la posta a venit atunci. Ce ti-ai cumparat?

Anonim spunea...

Buna!Mi-am luat de pe TANF monstrele cu fond de ten,blush,fard de ochi si pensula cred.la 20$.in ron mi-au luat 50 ron de pe card..si sunt tot in asteptare:D numai ca am platit cu cardul prietenului meu de pe contul meu;)) nu stiu unde va ateriza
:D

Alexandra A. spunea...

@Anonim- foarte dragut tot ce ti-ai luat...eu am fost mai sceptica si am spus ca mai intai iau doar mostrele de fond de ten, dar deja mi-am pregatit urmatoarea comanda, muuult mai consistenta. Dar mai intai o astept pe prima, numai bine sa imi stabilesc si nuanta la fond de ten si clar, sa vad daca-mi place. Abia astept sa primesc comanda!! Inca nu am primit nimic. Apropos de locul unde vine, am intrebat la posta si vine in resedinta de judet- Suceava in cazul meu( eu stau intr-un oras mai mic).Insa vine instiintare acasa.

Anonim spunea...

Abia astept sa soseasca!iti voi urmari blog-ul pentru un review:d

Anonim spunea...

hey!nu ti-a venit comanda?a mea a sosit.joi ma duc sa o ridic:)

Alexandra A. spunea...

Buna, nu nici macar pana in ziua de astazi nu a venit. Mi s-au lungit urechile de asteptare. I-am trimis o gramada de mailuri si lui Crystal, tipa din spatele Tanfului, ea spune ca a plecat de la ei pe data de 22...cine stie, poate a ajuns, ma duc la oficiu dupa Pasti, sa intreb. Oricum mi s-a cam urat de asteptare, deja ma cam orientasem spre o gama tot de produse minerale, de unde pot comanda si din Romania- pure touch. Par foarte faine, mai ales au un primer matifiant, extreeem de tentant. Sa-mi spui si mie cum iti sunt produsele cand le ridici! pupilici si un Pasti fericit si alaturi de cei dragi!

Anonim spunea...

Buna!!
Am fost plecata si nu am avut acces la net!Astazi m-am intors in Buc si am ridicat coletul;a trebuit sa ma duc in captul celalt al sectorului dupa ele, prin Ghencea(probabil ai auzit de cartier,de la fotbal)desi eu stau in Giulesti.Nenea de acolo mi-a taiat pachetul cu cuter-ul si deja ma gandeam daca a ciupit pachetelele..am platit 2 ron taxe vamale..
Acum despre farduri...au gramaj mult mai mic decat arata.Findul de ten cred ca imi ajunge pentru fix 3 aplicari;are culori f inchise(am luat medium-dark)fardul de ochi are culori superbe..momenten nu am incercat pe fata nimic.
Imi pare rau ca ai de asteptat atat..mie mi-au venit in mai putin de o luna
te pup

Trimiteți un comentariu