joi, 7 ianuarie 2010

Sebamed spuma antibacteriana


Spuma asta mi-a fost recomandata mai demult de dermatolog, intrucat ma confruntam cu o acnee usoara la momentul respectiv. Nu ma asteptam sa faca minuni, insa pentru mine nu a facut nimic. Nici bine,nici rau. Nici nu aveam impresia de piele curatata, parca imi ramanea ceva pe fata si in plus nasul lucea ca si cum nu m-as fi spalat cu nimic.

 Spuma trebuie lasata 5 minute pe fata timp in care se spune ca ucide bacteriile din apa, insa printre timp spuma se intarea putin si aveam impresia ca imi usuca pielea, plus ca ma cam plictiseam sa astept(ce sa-i faci, cu traim intr-un ritm nebun...)

All in one, nu e o spuma de curatare rea, insa nu as mai cumpara din nou cu siguranta. Sunt produse mai bune.

1 comentarii:

SoSheSays spunea...

Ah super, chiar speram sa citesc un review la Sebamed. Pacat ca nu a facut mare lucru...cat despre actiunea antibacteriana ce pot spune, hm, la mine mai degraba ar fi bun un produs care sa inmoaie cumva epiderma ca tot vorbeam pe blogul meu de hiperkeratinizare...faptul ca am niste puncte mai degarba decat cosuri, cosuri mai rar. Ma rog.
Sunt sigura ca tenul tau o sa arate foarte bine dupa tratament.:)

Trimiteți un comentariu