duminică, 10 ianuarie 2010

Masca de par cu placenta Kallos


Ma numar si eu printre fanele declarate ale acestei masti de par. Chiar daca e foarte ieftina si iti poti spune ca la pretul asta nu are cum sa fie ceva ok, uite ca exista si exceptii...Am avut o cutie mai mica, dupa care mi-am cumparat direct un ditamai borcanul de 500ml(10 ron doar).  Sunt foarte incantata de produsul asta. De ce: pentru ca netezeste parul, il face moale si matasos, nu il ingrasa(eu am un par chiar gras),  nu produce matreata si aproape ca nu mai am nevoie de placa dupa ce o folosesc. Eu sincer abuzez din plin si ma dau putin de fiecare data cand ma spal pe cap, ca balsam. Nu ma dau peste cap dupa miros, insa cand il usuc iese mereu o minune de par. Pot spune ca mi-a fost de ajutor, fiind o persoana care se vopseste foarte mult. Sfat: recomand din suflet! 

2 comentarii:

Camelcutza spunea...

Eu am multicele straturi de vopsea in par si se incurca rau, desi am firul foarte subtire. De cand folosesc crema asta (doamne in ce hal suna a reclama), parul se descurca usor, e mai hidratat si nu mai e asa ars.:D

Aly spunea...

Sunt fooooarte bune mastile astea de la Kallos; si eu tot pe cea de placenta o folosesc, alternand-o cu Latte, al carei miros e divin :D

Trimiteți un comentariu