marți, 2 februarie 2010

Balsam de buze de la tis


Stiu ,stiu. Am fost o lenesa si nu n-am mai scris deloc in ultima vreme, si nu pentru ca n-as avea ce. Totusi m-am decis sa scriu cateva randuri despre balsamul tis cu fructe de padure pe care-l folosesc de cateva saptamani bune. Ce sa spun...decat ca e minunat? Chiar imi place foarte mult si am avut o groaza de balsamuri de buze, sunt o addict a balsamului de buze si nu doar iarna. Imi place tot la produsul asta- miroase ok(cel cu aloe vera are un miros scarbos), ramane foarte mult pe buze, ma dau seara si dimineata e la locul lui, se intinde bine(nu e asa tare ca Herbosophy dar nici uleios ca nivea cu fructe care iti da o dependenta de mama mama),incrediente foarte ok, si in final, sa mai adaug ca a costat doar 4 lei?

2 comentarii:

SoSheSays spunea...

Buna draga Xandra!
Din cate vad ai actionat promt si ai facut dermoabraziune, extractie etc la dermato, foarte bine! Crema de al uriage cred ca e buna si aceea...
Cat despre pastile ce pot spune, acum daca ti-au fost recomandate de medicul dermatolog ia-le.
Iti doresc mult succes.
Eu nu am incercat niciodata pastile dar am auzit ac pot face bine, au si efecte edverse e adevarat dar pana la urma incearca-le, eu asa te sfatuiesc.
La ce dermato ai facut acele operatiuni? Sunt curioasa? Mersi.

SoSheSays spunea...

O sa incerc si eu acel balsam tis. Si apropo o sa scriu si despre un alt balsam de buze Liposan foarte foarte bun, nu stiu daca se gaseste la noi insa.
4 lei e o suma infima asa ca pot spune ca daca e bun, e intr-adevar o afacere.

Trimiteți un comentariu