duminică, 30 ianuarie 2011

happy 19


Asta se vrea a fi un post de noroc, pentru ca una din rezolutiile pe anul acesta a fost sa fiu mai activa pe blog, dar am inceput cam fara viata, si luna asta am fost mai mult absenta... Astazi e ziua mea si m-am gandit ca ar fi dragut sa inregistrez undeva(si nu intr-un carnetel care va ramane uitat intr-un sertar) cateva lucruri marunte despre ziua asta. Nu am facut mare lucru: weekendul asta la Iasi in plimbareala si astazi pe seara am iesit la un ceai cu prietenul meu si niste amici.


|Am văzut | imaginea Iasilor zburand in urma mea in timp ce veneam spre casa

|Am ascultat| multa greceasca, ceva turceasca si arabeasca de pe playerul prietenului meu + Akcent, My passion (de pe blogul Ralucai)

|Am citit| ce ati mai scris pe blogurile voastre minunate ieri si astazi

|Am făcut| hmm....nimic!

|Am mâncat| mamaliguta cu carne cu sos si marar

|Am băut| ceai ceai ceai

|Am gândit|...ca totul se petrece in jurul meu cu pasi atat de rapizi si in cateva luni se termina liceul, incepe facultatea, ma voi muta la Bucuresti si nu aveti idee ce frica mi-e

|M-am bucurat| ca lumea si-a amintit ca astazi e ziua mea si am fost sunata, am primit mesaje

|M-am enervat| ca sunt prea sensibila, prea sentimentala, gandesc totul prea mult, nu ma pot fi mai easy-going

|Mi-am dorit| sa fiu vesela si sa castig pudra de pe blogul Cameliei(m-am inscris astazi la giveawayul ei!)

|Click| pe bloguri, mail, vplay.ro

M-am mirat| cat de mult imi place melodia my passion de care spuneam

4 comentarii:

Madutza spunea...

La Multi Ani! :*:* >:D<
Iti doresc sa ai parte mereu numai de lucruri frumoase si sa-ti indeplinesti treptat toate dorintele, chiar si pe cele ascunse! :)

DeliasBeautyBlog spunea...

La multi ani!!!
Iti doresc sa ai parte de multa fericire si tot ce iti doresti.
Pupici! :)

A.M. spunea...

la multi ani!!

Alexandra A. spunea...

Multumesc frumos fetelor! Nu ma asteptam la vreo urare! sunteti niste dulci:*:*:*:*:*:*:*

Trimiteți un comentariu