marți, 1 februarie 2011

Review: Gel de curatare Ivapur


Pe numele sau complet, Gel spumant purifiant pentru piele sensibila mixta sau grasa, sau mai simplu- Ivapur. Am promis sa revin cu un post asupra acestui produs inca de cand l-am cumparat, pentru ca observasem lispsa review-urilor despre ivatherm in general. Il folosesc deja de aproape 2 luni de doua ori/zi, dimineata si seara. Dimineata il folosesc singur, iar seara prefer sa ma demachiez cu laptele tot de la ivatherm dupa care aplic ivapurul.

Descriere oficiala:

Indicat in ingrijirea zilnica a tenului mixt sau gras, cu tendinta acneica. Indeparteaza machiajul, curata fata si regleaza secretia de sebum. Barbatii il pot folosi in locul spumei de ras. Ivapur are proprietati antibacteriene (Propionibacterium acnes, Staphylococcus epidermidis), antifungice, seboregulatorii si antiinflamatorii.

Contine :

Ulei esential de ienupar rosu cu efect antiseptic si antiparazitar.

Zincidone , dublu activ, are actiune antiseboreica prin inhibarea activitatii glandelor sebacee si actiune antibacteriana impotriva celor mai frecventi germeni implicati in etiologia acneei (Propionibacterium acnes, Staphylococcus aureus si Sthphylococcus epidermidis). In acelasi timp are si proprietati hidratante.

Apa termala Herculane

Parerea mea:

M-a atras in mod deosebit promisiunea efectului antiparazitar, pentru ca eu personal am o problema cu asta: mereu mi se pare ca se pot aseza microbi pe fata mea, microbi ce vor cauza dezastre asa cum am patit anul trecut(am ajuns pana la roaccutane pentru a anihila problema). Deci mi-am spus ca am nevoie neaparat de un gel de curatare si bine am gandit. Mi-a placut si inca imi place acest gel.

Inainte sa-l folosesc aveam impresia ca va fi mai dur, mai astringent, nu stiu exact de ce. Poate culoarea albastra a gelului, poate promisiunea de a fi antiparazitar si antiseptic etc. Cert este ca nu a fost deloc asa. Din contra, este un gel foarte bland cu pielea noastra, miroase foarte placut, discret(in imaginatia mea miroase a ienuparul rosu din compozitie) insa curata excelent pielea, fara a o usca. Totusi evident, se simte nevoia de a aplica o crema hidratanta dupa. A nu se intelege ca pielea ,,tine". Ce mai trebuie sa mentionez este ca eu l-am folosit in vremuri de iarna, in care frigul a facut ravagii cu pielea noastra si totusi a reusit sa ma multumeasca.

In concluzie eu il recomand cu caldura in orice anotimp, pentru ca este destul de bland, dar in acelasi timp eficace si pentru mine face ce pretinde. Acum nu stiu cate bacterii a omorit sau nu pe acolo, insa cert e ca nu am avut absolut nicio problema cat l-am folosit.

LATER EDIT: Acest gel a fost bun la vremea aceea, insa intre timp am descoperit alte geluri mult mai bune, cu ingrediente mai bune, fara parfum sau alti iritanti. (Gelul de Paula's Choice, sau Avene- Cold cream gel)

Atat descrierea oficiala cat si foto au fost preluate de pe siteul oficial Ivatherm.

5 comentarii:

Federova spunea...

Ce pret are?

Alexandra A. spunea...

Eu l-am cumparat la set, era o oferta cu trei produse(ivapur, acne-syt si crema pt ten gras/mixt la aprox 90 ron). Numai gelul e in jur de 40-50 ron. Dar face toti banii si tine foarte mult. Eu il folosesc de doua luni 2,3 ori/zi, si s-a consumat cam un sfert. Deci ar tine teoretic 8 luni? am nevoie de o cantitate foarte mica pentru o aplicare. Sper ca ti-am fost de folos:*

Alexandra A. spunea...

Ma corectez, l-am gasit si la 37 ron pe un site, deci ar costa aprox 40ron prin farmacii. :*

Anonim spunea...

Ivapur costa de la 35 la 40 Ron, difera de la farmacie la farmacie. Este foarte eficient eu il folosesc de aproape 3 ani la recomandarea dermatologului impreuna cu crema multiperformanta Ivatherm. Merita.Intradevar tine destul de mult (folosesc dimineata si seara).

Juliet spunea...

Am folosit si eu acest gel de curatre si mi se pare foarte bun, si chiar il recomand.

Trimiteți un comentariu