duminică, 13 februarie 2011

Sunday POST!

| Am văzut|Declararatie de Dragoste inca de dimineata pe Antena |Am ascultat|declaratia Ioanei din filmul de care spuneam, care inca mi se pare cea mai frumoasa declaratie de dragoste ever(am o fantezie cu ea, una frumoasa, nu va ganditi la prostii!) |Am citit|cursul de la ECDL pentru baze de date, posturile de astazi de pe bloguri |Am făcut|am condus, se pune? |Am mâncat|clatite cu nutella:X |Am băut| suc de catina |Am gândit|ca nu voi reusit sa conduc bine|M-am bucurat|ca nu a urlat tata la mine decat mult mai putin cand eram la volan|M-am enervat|din acelasi motiv...nu am parcat ca lumea masina la final si am lasat-o stramba si am iesit din masina |Mi-am dorit|sa iau lucrurile mai usor, sa inchid ochii si totul sa vina de la sine... sa fie primavara...|Click| bloguri, aplicatia de baze de date|M-am mirat|ma mir tot timpul cand conduc:D


sursa foto: aici (sau pe foto)



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu