joi, 3 februarie 2011

HAUL Gerovital plant + Plante System



TARAM! Noile mele achizitii! (imi cer scuze pentru forma si calitatea pozelor- strambe, inegale si neclare, mai rau nu se putea)

Produsele de la Gerovital Plant (Spray termoprotector, Spray Sebum control si Demachiant de ochi) le-am luat de fapt aseara din Auchan si am avut timp sa le testez deja o data. Ca prima impresie sunt multumita, insa dupa ce voi folosi o vreme mai lunga, poate le voi face un review, daca am sa consider ca merita, avand in vedere ca deja mai sunt...

Cat despre Plante System, sincer am incercat sa ma documentez putin inainte sa-l cumpar din Sensiblu, insa prea putine am gasit. Eu mi-am cumparat Apa Micelara( pentru fata si ochi) si mi-a placut foarte tare faptul ca e BIO BIO. Sincera sa fiu mirosul nu-mi place, nici nu contine parfum, deci aici sta mai prost decat produsele dermato gen Ivatherm... Contine lamaie si ceai verde, cunoscut a fi un bun antioxidant. Abia au introdus in Sensiblu aceasta gama si au doar cateva produse. Am observat pe siteul oficial ca au o linie si pentru ten gras. Deocamdata sunt chiar multumita de achizitie, pielea mea a ramas foarte curata, perfect chiar, dupa doua dischete. La acest produs voi face sigur un review, mai ales ca nu se gasesc prea multe informatii despre gama asta.
Pretul este de 60 lei pentru 400ml, mai ieftin decat apa micelara Ivatherm, pentru care am plati 72 lei pentru 400ml(daca 250ml costa 45 lei)

Kisses:*:*

3 comentarii:

Anonim spunea...

vezi ca de la plant system exista gama aknorm, care este super!eu folosesc deja cam de 5 luni, si nu mai am nevoie sa merg mereu la tratamente cosmetice!

Alexandra A. spunea...

Ms mult! momentan nu am vazut in Sensibluuri decat cateva produse, probabil vor sa testeze piata. Voi urmari. Au un site oficial destul de prost organizat, nu am gasit gama asta decat dupa cautare, daca nu stiam numele nu gaseam. Acum ca am gasit, intr-adevar par interesante produsele. Tu ce folosesti din gama?

Alexandra A. spunea...

@Betty Reviews: Scuze de intarzierea cu care iti raspund, dar stii tu...pregatirile de Pasti.

Ingrediente: aqua, melissa officinalis, mannitol, macadamia ternifolia, olea europaea, camellia sinensis, hippophae rhamnoides, caprylyl/ capryl glucoside, potassium citrate, potassium hidroxide,potassium sorbate, capryloyl glycine, sodium levulinate.

Mai precizeaza ca 99% din ingrediente sunt de origine naturala, iar 10% provin din culturi biologice.

Sper ca ti-am fost de folos!

ps: urmaresc blogul tau in asteptarea reviewurilor pentru sapunurile acelea! Te pupic.

Trimiteți un comentariu