miercuri, 29 iunie 2011

iHerb si un micut haul de uleiuri (jojoba, cocos...)

Make a girl shop and she’ll feel better!Un scurt post ca o gura de aer in timpurile astea de examen...

I’m happy si nu pentru bacul la mate pe care l-am dat astazi…nu, aici nu chiar, sunt chiar putin suparata, puteam sa-mi dau seama de ceva, dar nu am facut-o si am gresit, dar asta e… oricum nota e a mea si numai a mea, ma simt bine pentru asta.De acum mai am vineri unul la chimie, acolo ma simt ok, come to papa`!

Am descoperit un site super, cu tot felul de suplimente, uleiuri, unturi de corp. Make a choice si vei gasi sigur pe iHerb.ro : ca e vorba de ulei de migdale dulci, unt de cacao sau sampon FARA parfum, sigur sigur gasesti acolo! Mie imi place ca exista o selectie cu adevarat variata la preturi mici si livrarea costa putin.


Deja mi-am cumparat un ulei de jojoba, organic, pentru fata vreau sa-l folosesc in special, e potrivit pentru tenuri mixte sau grase ca al meu, il voi aplica seara, e primul meu ulei deci, yey! Ulei de cocos, ditamai cutia de 600ml, pentru adoratule mele cosite blonde care imi cer hidratare si iar hidratare! E presat la rece, virgin, mi s-a parut destul de ok. Mie uneia deja mi-e pofta de cocos, imi place foarte tare mirosul de cocos, vanilie, dulcegarii din astea! Ah, mi-am mai luat si un balsam de buze cu spf 18 (ca e vara deh, trebuie si buzele protejate) si un gel de curatare pe care mi l-a recomandat Corina (pasagera.ro) fiind fara parfum, fffff bland si eficient, a spus ca e la fel de bun ca cel de la boots pe care il recomanda deja pe site,doar ca acesta e mai avantajos ca pret.



Siteul asta e din SUA,dar nu trebuie sa va speriati, mi se par seriosi si in plus transportul e putin, pentru 500g 2$, iar pentru fiecare kg in plus, pe adauga cate 2$. Deci la o comanda de 1,5 kg de exemplu, 4$ (12 ron??) si vine direct acasa, la usa.

Eu mi-am comandat de aici pentru ca e muuult mai ieftin decat pe siteurile de la noi, adica gasim uleiuri si unturi la preturi super accesibile: eu pe uleiul de jojoba am dat 9-10$(120ml), cel de cocos 9$(600ml), balsamul de buze 2$ si gelul cam 6$. Cred ca voi apela la ei de fiecare data cand am sa am nevoie, mai intai sa incerc aceste bunatati, momentan ma opresc aici ..

Pe langa asta au si un cod pentru clientii care plaseaza prima comanda, un discount de 5$. enter EXA107

De vineri voi intra in vacanta si voi posta si eu ca un om, nu ca anul acesta nebun in care am mancat mate si integrale si variante si ...si ...si voi reveni cu o parere despre produse : ce, cum si cat de bune/nebune sunt!


kIsses:*:*:*:*:*:* si o zi minunata!

Voi ati incercat iHerb.com?

5 comentarii:

Sense spunea...

Super site-ul! Acum am intrat si cu siguranta voi da o comanda in zilele urmatoare.

Pup XOXO

Anonim spunea...

am facut o comanda pe 20.06.2011, prima, si nu a sosit nici azi 10.07.2011, cu toate ca pentru romania , termen livrare, scrie 8 zile, stii cumva de ce dureaza atat... sau asa este normal? si unde trebuie sa soseasca comanda, la oficiul postal sau acasa( caci unii vad ca zic, ca au primit comanda acasa) ?, o zi buna

Alexandra A. spunea...

Buna Anonim! Si la mine a intarziat fata de termenul acela de 8 zile. La mine a venit la posta...intreaba la posta daca a sosit, daca nu, scrie celor de la iherb si intreaba-i ce s-a intamplat. Pe data de 20.06 ti-au confirmat ca au trimis comanda, sau atunci ai facut-o? La mine a durat putin de cand am plasat-o si pana mi-au trimis-o...Eu zic ca-ti ajunge, doar ca mai greu un pic. Imi spui si mie ce rezolvi. Kisses!

Anonim spunea...

am incercat sa fac o comanda de iHerb si la transport era trecut 23$...cu DHL....ai idee de ce mie imi apare asa de mult?Vroiam sa imi fac o comanda de niste pensule superbe de vro 9 si ceva de $

Alexandra A. spunea...

Buna Anomim!In caz ca nu ai rezolvat deja...Pai, nu mai erau si alte optiuni?Era una foarte ieftina, cativa dolari doar...transportul urca oricum in functie de greutate, dar totusi trebuia sa fie un pachet extreeem de greu pentru ca sa ajunga la 23$. Deci vezi ca e sigur o optiune mai ieftina, DHL era parca aia scumpa. Pachetul mi-a ajuns la posta.

Trimiteți un comentariu