sâmbătă, 2 iulie 2011

Review: Demachiant bifazic Farmec


Hello everyone! :*:*:*

Astazi voi spune cateva cuvinte despre demachiantul de la Farmec, ,,Demachiant bifazic pentru ochi si buze". Noi avem o relatie love/hate , este foarte foarte bun, cel mai bun demachiant de ochi pe care l-am avut pana acum.

Plus:

+ curata foarte bine mascara, eu ma dau cu destul de mult

+ curata RAPID,nu doar bine, astfel ca nu trebuie sa frec ochii, ceea ce e total NO pentru ca si asa am 3 gene in total, daca imi cade una ce fac? raman cu 2? nu,nu...

+ sta bine la capitolul ingrediente, de fapt Corina l-a recomandat pe blogul ei si am fost convinsa (aici reviewul ei) - eu am vrut sa-i fac un review mai ,,comercial" si superficial

+ nu are miros, ceea ce e fff bine, pentru ca inseamna ca nu are parfum si nici nu exista riscul sa ai ,,miros ciudat" , ,,aiurea", etc...mai bine deloc si asa ochii sunt atat de sensibili

+ se consuma foooarte greu, aproape nici nu se vede ca l-am folosit si pun destul de mult pe dicheta, asa mi se pare

+ raportul calitate pret e super, inclusiv cantitatea e generoasa: 150 ml pentru vreo 10 lei. (nu mai tin minte exact pretul, pe acolo)

Minus,normal:

- pe mine una ma enerveaza ca il agit si trebuie sa torn pe discheta imediat, in secunda doi, altfel se separa cele doua faze,dar I can handle it...

- e uleios. Mda, si sticla e cam uleioasa si eticheta, asa l-am si cumparat, era singurul ramas pe raft si il voiam neaparat, aveam acasa un demachiant cu alcool denat pe locul doi plus parfum, deci nu eram in pozitia de-a face mofturi la eticheta. Chestia cu uleiala am precizat-o ca sa stiti ce cumparati, la ce va asteptati: asta e si ideea demachiantului, asa curata, este normal sa fie uleios. Eu la final ma dau cu o discheta de apa micelara pe toata fata, inclusiv pe ochi, iau urmele de machiaj si iau si senzatia aia lipicioasa.

Las ingredientele, in caz ca vrei sa le studiati:(click pe imagine pentru marire)

In concluzie, e un demachiant foarte mult, care merita incercat, este eficient. Insa nu uitati ca fiecare persoana e diferita si ce-mi place mie, s-ar putea sa nu-ti placa tie.

KISSES:*:*:*:*:*:*

(fotografiile imi apartin)



8 comentarii:

Federova spunea...

Tre`sa-l caut si eu..Am avut candva un bifazic Clinique tot uleios care mi-a placut foarte mult dar nu mi-l mai pot permite (era in jur de 70 lei, acum nu stiu cat o mai fi), deci asta de la Farmec e super ieftin si laudat...chiar il vreau. pups

Alexandra A. spunea...

Da, isi face treaba foarte bine, iar pretul e super. Mai este inca unul, balea, foarte laudat, dar eu nu am acces la el in orasul meu.

Extravagance Shop spunea...

cel mai prost demachiant pe care l-am incercat vreodata

Sense spunea...

Si tot spun ca il cumpar, dar nu am reusit sa trec printr-un hypermarket sau pe la DM. Am avut ceva bifazic de la Yves Rocher si m-am impacat ok cu el.

Pup XOXO

Alexandra A. spunea...

@Extravagance Shop: De ce? ce nu ti-a placut? te referi la eficienta lui, sau la faptul ca ramane uleios?

Alexandra A. spunea...

@Sense: Am inteles ca acesta e asemanator cu cel de la YR doar ca mai ieftin. Dar nu l-am incercat eu personal. Mie imi place, e eficient mai ales pentru mascara.

Sense spunea...

Gata, l-am cumparat in seara asta :D

Alexandra A. spunea...

@Sense: si, cum e? iti place?Pentru mine e cam uleios in timpul demachierii, dar nah, ce sa-i faci...

Trimiteți un comentariu