joi, 19 aprilie 2012

Completare: fond de ten mineral

Pot spune ca intre timp, am mai descoperit lucruri interesante, am invatat si testat produse noi si de aceea as vrea totusi sa revin timid, mai postand din cand in cand pe blog.

Acest post vine in continuare ,,la ce am lasat cand am plecat", adica un post mai vechi in care vorbeam despre fondul de ten TANF (the all natural face). Spuneam atunci ca imi place foarte mult si in urma folosirii mostrelor aveam sa imi comand varianta full-size. Chiar aveam de gand. Ei bine, intre timp, am cautat eu mult despre firme indie de cosmetice, despre Tanf si gasisem niste pareri mai putin bune, din cate tin minte se legau de faptul ca de fapt Crystal( cea din spatele afacerii the all natural face) de fapt nu face niciun produs sau culoare, ci le ,,ia" de la alte firme. M-a cam dezamagit chestia pentru ca peste tot pe site esti dat pe spate de cum isi facea ea cosmeticele, cum ,,s-a gandit ea sa faca asta", ,,cum a durat pana a facut aia" etc. So...a little bit of a lier which i hate.


Amanasem asadar comanda, timp in care am dat peste alt site interesant, Meow cosmetics si nu stiu sincer de ce, dar m-au atras foarte mult produsele lor asa ca m-am gandit sa incerc si fondurile lor de ten. A durat destul de mult pana cand mi-am ales mostrele, au venit, le-au incercat, insa pana la urma am ramas cu ei. Ceva mi-a spus ca sunt sinceri. Ca sunt originali. Inclusiv produsul in sine mi s-a parut mult mult mai bun si culoarea gasita, perfecta. Mi-am luat o cutie imensa, ca putere de acoperire exista 3 niveluri, eu mi-am ales varianta cu puterea de acoperire cea mai mare. Sincer mie imi rezista bine fara primer(ten mixt), mai bine ca TANF. Cat despre Colorstay, pot sa spun ca nu imi mai place cum acopera si cum se vede de cand folosesc mineral stuff. Ideea e sa ai tenul foarte bine hidratat, altfel se vede urat, mai ales daca e exfoliat, cu cojite, insa asta e valabil cam la orice fond de ten.


So, intereseaza pe cineva sa scriu zilele urmatoare un review mai detaliat pentru fondul de ten de la Meow?

Mentionez ca nu sunt platita de nicio companie, pur si simplu stiu ca nu prea exista reviewuri pentru firma asta, cel putin in Romania nu e cunoscuta.
foto: siteul oficial Meow 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu