miercuri, 18 aprilie 2012

Dilema eBay


Hello tuturor!

De ceva vreme am revenit in lumea blogurilor, ratacisem un timp, recunosc. Ma gandeam ca as vrea sa mai scriu, dar nu stiam cum sa incep, insa iata ca mi s-a oferit ocazia mai rapid decat credeam. Acest post este mai mult o intrebare deschisa catre voi: ce parere aveti despre eBay? Mai exact, ati mai cumparat produse cosmetice de pe eBay si au fost in regula, originale? Care sunt criteriile dupa care va ghidati cand faceti o achizitie pe acest site?



De exemplu eu sunt total nestiutoare, am incercat sa rezist pana acum, insa recent tot dau tarcoale siteului, iar zilele astea a si aparut ceva ffffff interesant: am gasit la un seller pudra Make Up For Ever HD (dadaaa, chiar pe dumneaei) la pretul de 2 lire (e licitatie deci mai creste ceva pana la final de tot) la care ar mai veni 6 lire transport in Romania.

So, ca afacere e foarte avantajos, vreo 10lire(60 lei) pudra MUFE HD care in Sephora ar fi 139 lei, varianta aceasta este 5g imi spune sellerul care are pana acum calificative 100% pozitive...Imaginea postata e chiar a produsului in cauza. Imi pun problema sa fie original, pentru ca,asa cum i-am spus si vanzatorului, am investit mult prea multi bani in fata mea ca sa o stric cu o chinezarie contrafacuta...

Voi ce ati face in locul meu?

Iata conversatia noastra:
______________________
It's a full size 5g pot. I will post to Romania.

Thanks

Becky x
_________________________________
Super! How much would it be the shipping? And can you asure me that this is actualy the real deal, original MUFE HD powder? because it is so cheap, i can;t rezist the offer but also i have invested soo much money in my super sensitive face and i would really not want to distroy everything with some chinesse fake product. Thank you very very much for your honesty, Alexandra.

_________________________________
I can assure you it's 100% genuine, it was bought from sephora in Florida when I went on holiday last year. Shipping would be £6.00.

Becky x
_________________________________

1 comentarii:

Madalina spunea...

Eu mi-am luat mai multe truse dupa ebay si chiar am fost uimita de cat de bine erau ambalate,iar trusele au fost super asa cum aratau si in poze. eu cel putin nu am avut probleme,dar depinde de vanzator..te pup!

Trimiteți un comentariu