duminică, 16 mai 2010

Concurs pe Epurica.ro

Scriu aceasta postare pentru a participa la un concurs organizat de Epurica cu ocazia inaugararii siteului ei privat. Premiile constau in seturi cu sapun si bile efervescenta de la Manufactura Lorelai , care sincer imi fac cu ochiul. Eu mi-am ales sapunul natural ,,Simple Care" si ,,noir". Ambele foarte interesante.

Primul, cu tarate pentru a catifela pielea si nu numai, cu ulei de masline, palmier,cocos , samburi de struguri, ceai de Rooibos, tărâţe, ulei esential de bergamot şi portocală.

Cel ,,noir", mai luxos, ma gandesc sa-l folosesc pentru fata intrucat este pentru piele normala sau grasa. Contine si ulei esential de levantica pe care eu nu-l suport, din cauza mirosului, insa il voi suporta din cauza colegelor de compozitie: geraniunm, ulei de masline, palmier si mai ales ulei de arbore de ceai, special pentru ingrijirea tenului acneic. 

Am postat linkul exact al concursului in care in care mai doresti si altcineva sa se inscrie.

Mult succes dragelor!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu