vineri, 9 iulie 2010

Review: Crema-gel Matifianta Elmiplant alternativa pe timp de criza


Asadar a venit criza si la noi asa, mai puternic si asta se simte, nu doar in buzunar ci mai ales in subconstient: e criza deci cumpar mai eficient. De ceva vreme aveam in gand sa achizitionez o crema matifianta intrucat am tenul mixt, lucitor in zona T insa are nevoie de hidratare dupa cum bine stim, cu toate ca aparent credem contrariul. Nu am imperfectiuni, doar dupa ce ma demachiez seara si dimineata am nevoie sa aplic o crema hidratanta, pentru ca tenul sa nu caute sa-si refaca bariera naturala producand mai mult sebum si clar, crema sa mai si matifieze...
Sincer, ma gandeam serios sa-mi iau crema matifianta de La Roche Posay, insa am auzit de cea de la Elmiplant si cum fusesem multumita si de alte produse ale lor, am zis sa-i acord o sansa. Pretul fiind mult mai acceptabil am spus ca nu pierd asa multe. Si bine am facut. Personal sunt multumita de crema foarte tare.

Pro:
- textura superba, usoara
- hidrateaza foarte bine fara sa incarce absolut deloc (love that)
- matifiaza si chiar am observat reducerea cantitatii de sebum pe parcursul zilei
- nu are parabeni sau parafina
- pretul - eu am dat 16 ron
- ambalajul, in tubulet, mult mai igienic decat borcanelul
- are un miros dragut ( asta e la urma pentru ca parfumul in sine nu e chiar un punct forte intr-o crema)

Contra:
- nu am nimic de obiectat deocamdata

LATER EDIT:

Adaug in primul rand ingredientele:

Aqua, Polymethyl Methacrylate, Alcohol Denat., Hydroxyethyl, Acrylate / SodiumAcryloldimethyl Taurate Copolymer, Dicaprylyl Carbonate, Ethylhexyl Salicylate Urea, Glycerin, Salicylic Acid, Simmondsia Chinesis Seed Oil, Cetyl Alcohol, Phenoxyethanol, Aminomethyl Propanol, Panthenol, Isohexadecane, Parfum, Polyacrylate-13, Capryloyl Glycine, Polysorbate 60, Sorbitan Isostrearate, Polyisobutene, Tocopheryl Acetate, Tetrasodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Sodium Lauroyl Lactylate, Cymbopogon Flexuosus Oil, Sodium Hydroxide, Citral, Polysorbate 20, Hammelis Virginiana Leaf Extract, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Ceramide 3, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Geraniol, Ceramide 6 II, Phytosphingosine, Limonene, Cholosterol, Xanthan Gum, Carbomer, Ceramide 1, Citric Acid.

In momentul acesta NU as mai recomanda aceasta crema, deoarece contine ALCOOL intr-o concentratie foarte mare chiar(e al treilea ingredient din lista!) si daca veti citi blogul Corinei, veti intelege cat de nociv este alcoolul pentru ten, in special pentru cel gras/mixt, pe care il determina sa secrete si mai mult sebum. Mai departe nici nu trebuie sa va uitati.

Asadar, NU recomand.

6 comentarii:

Cristina spunea...

Suna interesant.Si eu caut o crema matifianta pentru tenul meu oribil de uleios, mai ales in miezul zilei...Acum, sper sa imi faca si mie bine, fiindca tu esti (CLAR!) mult mai tanara si poate conteaza si varsta...
Merci pentru pont!

misha spunea...

si eu am folosit crema asta si efectele se vad, chiar nu ma asteptam; am tenul gras, dupa ce o aplic mi-l matifiaza, bine, treaba asta nu dureaza toata ziua, poate doar cateva ore, totusi la pretul pe care-l are se descurca excelent :)

Ella Gheorghiu spunea...

Ft. buna!

Alexandra A. spunea...

da,chiar este eficienta pentru pretul asta. insa totusi, crema matifianta de la sebium e mai buna, intr-adevar, la un pret mai mare.

Anonim spunea...

Hmm. Si eu am aceasta crema matifianta, dar lista de ingrediente e diferita. De exemplu, in loc de Polymethyl Methacrylate, Alcohol Denat am Dicaprylyl Carbonate si Olea Europaea Oil.

Alexandra A. spunea...

Or fi schimbat intre timp formula...crema pe care o ai tu nu contine alcool? Nici nu miroase a un produs de barbati? a mea avea un miros din acela puternic, oarecum mentolat, exact ca produsele pentru barbati.

Trimiteți un comentariu