duminică, 14 noiembrie 2010

Tag: Ingrijirea parului




Pentru ca nu am mai scris pe blog de o vesnicie, m-am gandit sa preiau un tag de la Andreea.
Trec la subiect:

1. Ce tip de par ai?
Parul meu se ingrasa tare repede, fin si subtire dar des de felul lui, pacat ca imi cade extraordinar de mult. Din cauza experimentelor este cam uscat la varfuri.

2. Care este lungimea actuala a parului tau?
In sfarsit a intrat in categoria parului lung:D este pana deasupra sanilor. Tuns drept, putin rotunjite colturile.

3. Cat de des iti tunzi parul?
Well, nu foarte des pentru ca imi doresc sa creasca mult mult. Ultima data a fost prin mai, dar am avut grija de el, si ma pot lauda ca am maximum 2-3 fire despicate!

4. Care au fost extremele legate de lungime pe care le-ai experimentat? Ai mai reveni la una dintre ele?
Extreme...cel mai scurt l-am avut acum cativa ani bob cu colturi mai lung in fata. Sincer imi sta foarte bine tipul asta de tunsoare, ma face mai fresh si young. Deci par in clasa a 7-a! YEi..asa par intr-a 9-a. Nu intra in discutie anii de par tuns periuta ca baieteii!
Cel mai lung il am acum si il vreau si mai lung! Nu m-as mai tunde.

5. Iti vopsesti parul? Cat de des? Acasa sau la coafor?
Momentan nu. Am fost vreo doi ani blonda, ma vopsea mama pentru ca se pricepe super si era gratis. Nu am avut vreodata parul degradee hehe:D Imi vopseam radacinile cam la doua luni cred pentru ca imi creste foarte greu parul.

6. Ce culoare ai si ce culoare iti doresti sa aiba parul tau?
Acum sunt blond inchis. Mi-as dori sa am parul blond mai deschis, mi s-a spus ca arat ca o papusa...Dar natura asta...

7. Ai avut vreun experiment nereusit legat de par?
In general nu imi plac schimbarile radicale. Totusi, as putea sa amintesc de perioada din gimnaziu, cand se purta parul tuns in trepte, dar urat tare tunse. Probabil era noua moda si coafezele de la mine din oras nu erau deprinse cu tehnica, incat la spate aveai un fel de codita ramasa. M-am intors la coafeza si i-am cerut sa-mi taie codita =)) ciudat rau. SI...daca sondez mai mult in memorie, castiga concursul culoarea rosu puternic in care-am fost vopsita.

8. Care au fost extremele legate de culoarea parului? Ai mai reveni la vreuna dintre ele?
Am fost roscata. Dar rosu, nu asa..roscatel. La vremea aceea mi se parea interesant, dar acum nici macar o reflexie mica de rosu/roscat/ruginiu/etc. nu mai suport.

O alta extrema a fost blondul foarte deschis, ca nordicii. Avand tenul foarte deschis si ochi albastri, ma prindea. Oricum mi se deschidea el singur vara, de la soare. Nu m-am decolorat niciodata.

9. Ce vopsea de par folosesti acum? Care a fost cea mai buna si cea mai proasta vopsea folosita?
Ultima vreme
doar nuantator de la L'oreal casting creme gloss, pentru a-mi acoperi blondul. Dar nu ma mai vopsesc. Vreau par sanatos!

10. La ce varsta ti-ai vopsit parul prima data?
Sa-mi fie rusine, foarte devreme, si cred ca regret: e foarte frumos parul natural, nu mai spun ca e muuult mai sanatos. Pe la 16 ani? Chiar 15...am inceput cu sampon rosu. Apoi am trecut la vopsea. Am experimentat,dar acum am ajuns la concluzia ca nu merita.

11. Cat de des iti speli parul?
Fiind gras trebuie spalat de 2 ori/saptamana, dar...fiindca sunt lenesa si am atat de mult de invatat, nu mai apuc decat sambata. Mi-am propus sa transform si miercurea in zi de spalat parul.

12. Ce produse folosesti la fiecare spalare?
In mod normal macar sampon si balsam de par(sau o masca pe post de balsam, niciodata nu strica mai multa hidratare pentru varfuri) , astea sunt obligatorii. Insa acum folosesc produsele in variantele travel-size de la phyto, pe care le-am castigat de pe blogul Mihaelei. Asadar, uleiul phytonectar inainte de samponare, pe care l-am lasat toata noaptea in par, apoi sampon pyhotojoba si masca din aceeasi gama, pentru par foarte uscat. Absolut super produsele,nu stiu cum sunt singure, insa impreuna, imi lasa parul hidratat si drept fara sa mai fie nevoie sa-i fac nimic.

13. Ce sampon folosesti acum? Care este cel mai bun si cel mai prost sampon folosit vreodata?
Dupa cum spuneam mai sus, folosesc phytojoba, insa cand mi se termina mostrele, revin la orzene pentru par normal. Un sampom ieftin si decent, curata parul delicat si nu il incurca, nu-l agreseaza. Am un scalp ciudat, care reactioneaza dupa ce folosesc o vreme un sampon. Astfel, incepe sa ma usture si sa ma manance pielea. Foarte urat.

14. Ce balsam folosesti acum? Care este cel mai bun si cel mai prost balsam folosit vreodata?
Folosesc folosesc! Insa dupa cum spuneam imi place mai mult sa aplic o masca pe post de balsam, pentru ca hidrateaza mult mai bine. Acum- masca de la phytojoba. Inainte de asta balsamul de la garnier pentru par foarte uscat, sau masca mov de la avon, care e chiar superba. Doar cea de la phyto o intrece, dar si pretul e pe masura.

15. Ce masca folosesti acum? Care este cea mai buna si cea mai proasta masca folosita vreodata?
Deja am raspuns la intrebarea asta mai sus. Insa cred ca cea mai buna masca/tratament pe care l-am aplicat vreodata, este masca naturala, facuta in casa. Eu ador produsele naturale cat mai bio : 2 linguri de ulei de masline, o lingura de ulei de ricin, 10 picaturi de vitamina A uleioasa, sucul la o jumatate de lamaie, cam doua linguri de miere de albine si un galbenus de ou. Folosita saptamanal cred ca da rezultate super, la un pret la fel de super. Cu cat o lasi mai mult in par, cu atat il hidrateaza mai bine.

16. Folosesti un tratament pentru par?
Am precizat deja, insa ma gandeam si la tratamentul cu petroleum de la gerovital, pentru ca imi cade extraordinar de tare parul. Nu stiu inca ce sa fac. Cred ca am sa optez pentru ambele variante, pentru ca masca de mai sus fiind alcatuita din produse naturale, nu are ce rau sa faca.

17. Folosesti masti de par home made sau alte leacuri "babesti"?
Da. Sunt super. Si imi pare bine ca in sfarsit lumea incepe sa realizeze ca ce e natural, poate ca nu isi face efectul imediat, insa e mult mai indicat sa actioneze incet, fara sa strice nimic.

18. Ce produse de styling folosesti in mod curent?
Aplic un ser pentru varfuri de la avon (cel verde) sau momentan phyto 9, crema de zi pentru par foarte uscat.

19. Ce instrumente de coafat folosesti in mod curent?
Il indrept cu peria putin, pentru ca inchide cuticulele parului, lasandul matasos si frumos. Dar nu foarte constiincios ca la coafor. Doar pe deasupra. In niciun caz periculoasa placa. Cand e hidratat suficient nici nu mai e nevoie nici de perie.

20. Cum iti porti parul de obicei?
Lasat liber, imi place cel mai mult. Alte variante ar fi tot foarte clasice: coada de cal sau imi infasor parul in jurul elasticului, il fixez cu agrafe si voila: un coc de balerina foarte simplu si dragut. Imi las si cateva suvite scurte sa-mi incadreze fata si gata.

21. Care este coafura ta preferata pentru ocazii?
Cred ca imi place cel mai mult lasat liber si tapat in varful capului, iar suvitele din laterale prinde usor la spate. Imi place cum vine- simplu si elegant.
Ca in imaginea din stanga.






22. Care este coafura pe care ai purta-o sau ai purtat-o in ziua nuntii?
Nu stiu, m-am mai gandit uneori insa mai am mult acolo. Probabil nu va fi coc, pentru ca nu-mi sta bine. Ceva romantic si elegant.

23. Exista o personalitate al carei par il admiri?Te-ai inspirat de la vreo personalitate in stilul actual?
Chiar nu prea stiu ce sa raspund aici. Sunt multe vedete cu un par superb, asta pentru ca au in spate o armata de stilisti.

24. Care este cel mai important lucru pe care il faci pentru ca parul tau sa arate bine?
Hidratarea- cat mai mult cu atat mai bine. Evitand bineinteles radacina.
25. Care este cel mai bun sfat pe care il poti da cuiva despre par?
Incercati sa fiti cat mai naturale, bineinteles fara a da in extrem. Insa vopseaua, placa de par, poate ca pe moment fac parul sa arate foarte bine, insa in timp il strica cu toata grija noastra. De multe ori, un par sanatos, stralucitor, in culoarea naturala, ne avantajeaza mai mult decat alte lookuri artificiale.

Dau tagul mai departe tuturor fetelor care sunt incantate sa ne vorbeasca despre ingrijirea parului lor.









0 comentarii:

Trimiteți un comentariu