marți, 30 noiembrie 2010

Atentie, cade! Ciine?! Parul


Sau cadea. Pana recent, la fiecare spalare eram obisnuita cu bisaptamana suvita ce imi cadea. Adica- o suvita intreaga, la absolut fiecare spalare, stransa de pe tot capul, la fiecare etapa a ritualului- samponare 1, samponare 2, balsam/masca si uscarea cu feonul, timp in care imi descurcam parul cu degetele, urmand sa imi adun ghemotoace de pretios par pe degete. La inceput nu eram chiar foarte speriata, insa a inceput sa fie serios cand am vazut ca fenomenul nu se mai opreste, iar smocurile nu scadeau(mereu infundam cada)...

Solutia care a dat rezultate la mine? O schema simpla-

-am mancat drojdie de 3 ori/zi, cate o lingurita

-cate 30 picaturi de tinctura de rozmarin tot de 3 ori/zi, diluate in 50ml de apa plata

- ca tratament local, inaintea fiecarei spalari tinctura de rozmarin pe care o lasam cat mai mult in par

- la final de tot, dupa ce terminam cu samponul si masca, clatirea cu o lingurita de tinctura de pedicuta diluata intr-o cana de apa calduta

Pentru mine chiar functioneaza, si nu a durat foarte mult pana sa vad rezultatele.

Drojdia e elementul cel mai important cred eu, probabil aveam mare lipsa de complexul de vitamine B. Insa nici rozmarinul nu prisoseste, intrucat parul se ingrasa cu o zi mai tarziu, ceea ce e absolut super pentru parul meu deja gras a doua zi dupa spalare. In plus, contribuie la regenerarea si intarierea radacinii, alaturi de pedicuta. In un lucru- e foarte simplu sa stai cu tinctura in par o zi intreaga, pentru ca o data uscata, nici nu se simte diferenta.

Concluzia- RECOMAND!

Pentru orice comentarii sau sugestii,nu ezitati sa-mi scrieti pe just_allexandra@yahoo.com sau aici, in rubrica de comentarii. XOXO girls!


3 comentarii:

Raluu spunea...

Ce fel de drojdie ai luat?vreau si eu sa stiu...imi cade parul si tratamentele externe nu prea mai au efect...

Alexandra A. spunea...

Buna! Drojdie normala, din aia de aluat & stuff. Sincer mie mi-a placut atunci, dar nu iti recomand sa iei, e alegerea ta asta. Eu doar imi impartasesc experienta :) Nici sa nu te astepti sa se intample ceva peste noapte, mai ales ca pot fi multe cauze ale caderii parului. Trebuie sa lovesti unde trebuie.

Sper sa fii ok si frumoasa!

Raluu spunea...

Cred ca o sa incerc,n-am mare lucru de pierdut. Iti multumesc!:)

Trimiteți un comentariu