luni, 29 noiembrie 2010

Mini- reviewuri PHYTO


S-a intamplat sa fiu norocoasa castigatoare a cutiei cu bunatati de pe blogul D-nei Mihaela in urma cu ceva timp. Ma incantau demult produsele insa nu avusesem niciodata ocazia sa le testez. Am tot asteptat sa folosesc toate produsele inaintea postarii parerii mele. Momentan am testat cam aproape tot :

Phytopolleine - stimulent vegetal pentru scalp/toate tipurile de par

v Stimuleaza si normalizeaza scalpul

v Purifica si regleaza secretia de sebum

v Reda energia vitala fibrei capilare

Ce contine :

Rozmarin

Eucalipt

Lamaie

Chiparos

Uleiuri din germeni de porumb

- nu am apucat sa folosesc decat de 2-3 ori si dupa parerea mea este un tratament de durata deci nu am multe de spus

-mi-a placut mirosul puternic de ace de brad parca(asa mi se pare mie)

- l-am lasat in par aproape o zi de fiecare data, iar scalpul meu intr-adevar se simtea mai bine: nu am observat efect asupra sebumului, insa era mai curat si energizat

Phytodefrisant - balsam relaxant pentru par/anti-frizz

v Balsam leave-in

v Tonifica, hidrateaza, imbraca firul de par

v Relaxeaza si catifeleaza parul

Ce contine :

99% ingrediente vegetale

Mucilagii din plante

Salvie

Ferula

Hrean

- am folosit de mai multe ori o cantitate mica de produs, dupa spalare, pe parul ud

- mi-a descurcat si mai bine parul, si se observa efectul antistatic, intrucat am testat restul produselor si fara defrizant si nu era la fel(deci nu se datoreaza samponului, mastii,etc.)

- concluzie: ma gandesc sa il cumpar

Phytobrush - sampon pentru indreptarea parului/anti-frizz

v Samponul ideal inaintea uscarii parului

v Fortifica, hraneste, catifeleaza

p Protejeaza impotriva caldurii uscatorului

Ce contine :

Miere de salcam

Complex de proteine

Agenti termoprotectori


- am adorat samponul asta: a rezultat un par mai drept decat am avut in toata viata mea, chiar daca nu am folosit nici placa si nici perie, doar uscator

-par fin, frumos, stralucitor, curat, hidratat, parca sunt de la o reclama(iar ma gandesc sa cumpar)

-efectul e combinat totusi si de actiunea mastii care urmeaza:

Phytojoba - masca intensiv hidratanta pentru par uscat

v Regenereaza

v Hidrateaza, protejeaza

v Energizeaza, purifica si revitalizeaza

Ce contine:

Ulei de jojoba

Extract de angelica

Uleiuri esentiale din portocal dulce

Filtre UV

- super, super, super si trebuie adaugat ca ajunge mult datorita texturii nu foarte onctoase, cum ma asteptam

- hidrateaza indr-adevar parul meu vopsit si destul de uscat la varfuri

- un mare plus: mi-a salvat varfurile de la taiere(superr)

- merita, insa are un pret cam mare pentru buzunarul meu...

Phytojoba - sampon hidratant pentru par uscat

v Catifeleaza

v Confera suplete parului

Ce contine:

Ulei de jojoba

Decoct de floare de porumb

- eu am parul gras,insa nu am observat un efect de sporire a sebumului, mi s-a ingrasat la fel

- face ce poate face un sampon bun, insa preferatul meu e phytobrush


Phyto 7 - crema hidratanta de zi cu 7 plante/par uscat

v Parul isi recapata stralucirea, supletea si elasticitatea

Ce contine:

Galbenele

Salcie

Soia

Rozmarin

Salvie

Brusture

Mucilagii din plante


-imi place la nebunie crema asta: impreuna cu masca hidratanta de care spuneam mai sus, impreuna de fapt au salvat varfurile mele

- textura foarte usoara, aplicat dupa spalarea si uscarea parului, nu ingrasa absolut deloc

- inlocuieste serul pentru varfuri in opinia mea

- miros foarte usor, aproape imperceptibil

- oscilez intre a cumpara defrizant, aceasta crema, sau phyto9, despre care nu am sa scriu separat pentru ca nu am observat diferente, doar ca are 2 plante in plus in compozitie, deci teoretic ar trebui sa fie mai buna, mai ales ca este pentru par ,,foarte uscat” – probabil voi ramane la phyto9

Phytonectar - ulei tratament ultra hidratant/par foarte uscat

v Regenereaza parul in profunzime

v Reda stralucirea si supletea parului

v Mentine volumul

Ce contine:

Galbenus de ou 12%

Peptide din soia

Ulei de Floarea Soarelui

-din nou ceva mic dar care ajunge mult

-hidrateaza, si da stralucire, are si niste particule aurii in el, dar care doar confera stralucire, nu e vorba de sclipici(no way- doar ca dupa aplicare observi palma cum straluceste ca si cum as fi data cu un ulei din acela de vara iluminator)

-cred ca e super folosit pe termen lung

Concluzia mea: totul merita incercat, chiar m-a impresionat calitatea produselor. Auzisem lucruri foarte bune despre ele, insa e cu totul altceva cand incerci personal. Sper ca am scris lucruri utile si la obiect. Pentru orice comentarii sau sugestii,nu ezitati sa-mi scrieti pe just_allexandra@yahoo.com sau aici, in rubrica de comentarii. XOXO girls!


2 comentarii:

MS spunea...

Unde nu era experienta ? :) . Mercic si te pupic

Alexandra A. spunea...

Cu mare placere, produsele chiar merita.

Trimiteți un comentariu