vineri, 8 aprilie 2011

Favoritele lunii martie

Mie mi-a placut foarte tare ideea cu ,,favoritele lunii" si mi se pare o contorizare buna. Sper ca am reusit sa pun cam toate produsele...cu exceptia produselor de baie si par, pe acelea le-am ,,uitat" pentru ca vreau oricum sa le schimb- nu au fost asa ,,favorite".
Sa incepem:

1-Crema de maini Planet Spa AVON cu unt de shea
- foarte hidratanta, miroase yammy, a ceva vanilat, dulce

2- Crema anticelulitica Elmiplant - Cellulight
- ei spun ca e cu efect termoactiv si au auzit si la fete ca le ustura pielea la primele aplicari, ba ca se inrosea: ei bine, la mine n-a fost nimic din toate acestea
- mirosul nu-l retin, nu e ceva ce bag in seama sincer, nu ma dau in vant dupa el
- acum vine partea buna: hidrateaza Minunat! Eu o aplic doar pe coapse si abdomen si imi place foarte tare efectul de fermitate si senzatia de hidratare pe care o lasa.

3- Lapte de corp Garnier cu unt de cacao
- ei se lauda ca ar avea un efect intens
- care ramane, si ramane...ei bine nu e chiar asa...e o lotiune buna, usoara, intra in piele repede, dar nu exceleaza la capitolul cel mai important- hidratarea

4- Crema de picioare cu unt de shea AVON

5- Scrub pentru fata natural de pe Proestetic
6- Crema cu acizi, 20% acid salicilic, tot Proestetic

8- Paleta 120 culori
9- Deodorant Garnier mineral stick
10- primer de ochi elf
11- Fond de ten Colorstay pentru ten mixt/gras- Buff
12,13 sunt si mai sus
14- Demachiant pentru ochi si buze cu albastrele- Gerovital Plant
15- Lotiune micelara Ivatherm
16- Crema matifianta Ivamat
17- Gel de curatare Ivapur
18- Apa termala Ivatherm
19- Spuma Nivea pentru volum
20- Ser pentru varfuri deteriorate AVON
21- Estee Lauder- Sensuous
22- fond de ten cu minerale AVON, nuanta Ivory- il folosesc ca pudra peste fondul de ten
23- Pensula cu capac- o folosesc pentru pudra, e super super fina
24- Baton corector AVON, nuanta Nude
25- Pensula pentru blush
26- Blush Avon - imi place mult nuanta, un roz piersica foarte natural
27- Mascara False Lash Effect, Max Factor
28- creion contur de ochi Anew AVON (maro)
29- Pudra matifianta Elf Studio (scuzati felul in care arata, am folosit-o la maximum dupa cum se vede...urmatoarea este pe drum)
30- alte pensule si ...creionul meu albastru- marin, o nuanta absolut fabuloasa- ador sa ma dau cu el in interios, pe pleoapa inferioara: imi accentuaza albastrul ochilor si da o nota super; imi place mult de tot.

Cam asta ar fi aproximativ!
In caz ca va intereaza vreun produs anume, intrebati-ma! Voi incerca sa raspund cat mai curand.

Va pup!


8 comentarii:

Anonim spunea...

Buna!tot eu,anonim(de la postare cu TANF),:))
Vroiam sa te intreb cum este pudra de la elf?(29)
Mi-am comandat corectorul anticearca, tot din gama studio, si mi-au trimis pudra.Nu am folosit-o pt ca am alte pudre translucide,imi e frica sa nu fie prea deschisa.
Any advice?
:D

Alexandra A. spunea...

Buna! mie imi place foarte mult, deja am consumat o cutie, o astept pe urmatoarea. E micuta asa, dar tine totusi cat de cat. Daca ai tenul mixt iti va placea, chiar matifiaza si ajuta mult cu luciul. Chestie cu translucida e mai acra, ca e deschisa. Deci daca ai tenul deschis e perfecta, chiar si un pic spre mediu, dar daca e mai inchis, atunci clar nu. Pudra ofera si acoperire deci e si pigmentata, exact asa cum arata in cutie. Sper ca ti-am fost de folos.

Mirela Niculai spunea...

draga mea, te invit la concurs: http://makeupmirela.blogspot.com/2011/04/concurs-de-primavara.html

Ana. spunea...

Cellulight de la Elmiplant l-am avut si eu acum 2 ani si chiar a avut efecte. Imi amintesc ca l-am castigat pe forumul unei reviste impreuna cu gelul de dus si foarte tare mi`a placut si mi-a si priit.

Alexandra A. spunea...

@Mirela Niculai: Multumesc, premiul arata bine!

Alexandra A. spunea...

@Ana: da, chiar imi place! Nu prea observ inca asa un efect vizibil asupra celulitei in sine, mai ales ca nici nu simt nicio caldura sau piscatura, dar imi place hidratarea! deci hidrateaza cum nu am mai intalnit alta crema. Love it!

Anonim spunea...

M-au contactat sa returnez pudra si am aceptat,mai ales ca vine vara si ma bronzez..nu o sa am cum sa o mai folosesc pana spre iarna.Multumesc pt raspuns!:*

Alexandra A. spunea...

Cu placere! pupici!

Trimiteți un comentariu