duminică, 17 aprilie 2011

Un cadou de Pasti - premiul de la Iguanitza


Am primit premiul de la giveawayul organizat de Iguanitza! Stiu ca pozele mele sunt de toata mila si inca trebuie precizat ca am asteptat lumina naturala si m-am chinuit sa iasa cat mai bine si tot par facute cu telefonul...Stiu,stiu, dar daca am un aparat slabut, ce sa-i fac? Face bine numai afara...Lasand calitatea pozelor la o parte, produsele sunt absolut super dragute si imi plac la nebunie, serios! Totusi, cred ca cel mai mult mi-a placut sentimentul pe care l-am avut cand am deschis pachetul: nu am mai castigat niciodata la un astfel de giveaway, insa Alexandra chiar l-a organizat cu cel mai mare drag si chiar am simtit bucuria cu care mi-a trimis crema de vanilie, care miroase supeeeeeer(!- o tin la pastrare folosind-o doar pe brate), mostrele de parfum, de creme, cum mi-a ales rujul gandindu-se ..hmm...oare ii place nuanta asta? (Daaaaaa! ii place super mult, ador rujurile nude, m-ai nimerit perfect, il port non-stop de cand l-am primit) , oja albastra, cred c-ar arata perfect pentru pedi de vara la sandale(yammy) si nu in ultimul rand, scrisorica...

Mi-a placut tare tare mult cadoul de la tine si multumesc din suflet!

2 comentarii:

Mihaela Gurău spunea...

Buna!

Te invit la concursul oraganizat de Overseeing Fashion impreuna cu Magazinul Chantal!
Ai sansa de a castiga unul din cele trei premii fabuloase! Si nu uita ca Magazinul Chantal este primul si singurul din tara unde vei putea gasi in curand celebrele Lita by Jeffrey Campbell!

Apasa aici pentru mai multe detalii!

iguanitza spunea...

Heeeeeeei, de abia acum am văzut postarea asta...
Mă bucur tare mult că-ți place cadoul și că te-am nimerit și cu rujul, aveam emoții că o voi da în bară.
Nu am mai avut prea mult timp pentru blog și de ce să nu recunosc, nu am avut timp deloc să deschid alte bloguri...
Cred că azi vă voi povesti și ... de ce se întâmplă asta.

Te pup

Trimiteți un comentariu