duminică, 10 aprilie 2011

Trendereala s-a incheiat- Ivamat si Apa termala Ivatherm

Iata ca s-a incheiat campania Ivatherm WOM...

Voi sari peste descrierea oficiala(daca totusi sunteti interesati, o gasiti aici si aici) si am sa trec direct la parerea mea. Personal sunt incantata de ambele produse.

Iata-ne la trei(trei?) saptamani de la primirea cutiei Ivatherm in care am gasit crema matifianta si varianta Full size a apei termale. In acest timp am folosit cele doua produse de ...3 ori pe zi: dimineata, la amiaza(dupa ce vin de la scoala ma demachiez obligatoriu) si seara. Avand in vedere ca au fost deci... pot spune ca mi-a facut o parere destul de proxima realitatii despre cele doua produsele.

Crema Ivamat:

In primul rand promite ceva realist, nu promite o saptamana de piele mata si te trezesti cu grasime dupa 2 ore. Am observat un efect imediat de hidratare- aici pielea mea mixta se simte pe deplin satisfacuta, ofera hidratare atat cat imi trebuie.

In plus, are o textura super, intra imediat in piele, o cantitate foarte mica ajunge pentru toata fata si nici nu e nevoie sa insist sa aplic mai multe straturi ca sa simt ca am acoperit bine toata zona. Miros...hmm..insesizabil.

La capitolul matifiere sta asa si asa: mie mi se pare ca are efect asupra sebumului care apare mai tarziu decat daca nu as folosi nimic, insa cand folosesc fond de ten nu vad ca as fi folosit o baza matifianta. O chestie e ca sebumul are alta consistenta, parca mai lichida. Inainte era ca un ulei mai dens, e o chestie buna asta dupa mine, si cantitatea s-a mai micsorat, dar nu cred ca e o crema must have pentru o persoana cu un ten foarte gras.

E foarte buna pentru un ten mixt moderat gras in zona T, folosita chiar in perioada mai rece a anului, intrucat ofera o buna hidratare.

Totusi, imi place mai mult decat crema de la Bioderma, tot cea matifianta, bineinteles!


Apa termala:

Aici nu am sa scriu foarte mult, pentru ca actiunea produsului e de asa natura, incat sa nu am multe de comentat. In plus, toata lumea cred ca stie cum e cu apele termale. Am sa precizez totusi faza cu aplicatul: se pulverizeaza pe fata, se lasa un minut, dupa care se tamponeaza cu un prosop/servetel, pentru a se elimina excesul, altfel poate da o senzatie de uscaciune, efect total nedorit. Folosita cum trebuie, mie imi place la nebunie senzatia pe care o da, in plus imi place pulverizatorul, cu care am mai avut probleme la alte firme(si cel de la Avene mi-a placut)

Ca sa ating o idee despre apa termala despre care am citit zilele trecute, cum ca de fapt nu ar face mare lucru, ei bine, nu stiu ce si cum face, insa mie imi place efectul. Stiu ca e cam ilogic sa hidrateze, insa cumva, dupa folosire, pielea se simte mai bine, mai ferma, mai fresh, cum vreti voi. Deci eu voi continua sa folosesc. Din cand in cand. Cand simt nevoia.

Multumesc pentru sansa de a participa la un astfel de proiect! A fost foarte interesant si mai mult, mi-a placut foarte tare ca am avut posibilitatea de a alege orice produs am dorit. Cu toate acestea, m-am simtit datoare de a-mi exprima parerea sincera despre produsele primite, pentru ca asa este corect.


Voi ce parere v-ati facut despre Ivatherm in urma acestei campanii?

2 comentarii:

Ana. spunea...

O am si eu din toamna trecuta si ma inteleg ok cu ea, desi mi se pare mie ca lasa putin pielea uscata dupa folosire. Cea de la Vichy mi s-a parut cu muuult mai buna.

Alexandra A. spunea...

@Ana: nu am incercat-o pe cea de la vichy pentru ca eu nu am incredere in firma asta. Cat despre Ivamat...nu mi s-a parut ca lasa pielea deloc uscata..doar ca poate ai folosit-o si iarna. Eu iarna asta am avut surpriza sa am o piele destul de uscata si nu mi s-a potrivit deloc de exemplu..Crema pentru ten gras cu tendinta acneica tot de la ivatherm. Drept urmare am lasat-o pentru la vara.

kisses si te mai astept pe la mine!

Trimiteți un comentariu