sâmbătă, 16 aprilie 2011

Vacanta, dulce vacanta!

Cred ca orice elev de a 12-a se bucura acum, impreuna cu mine, de aceste zile minunate si binecuvantate de VACANTA! Pentru ca imi plac tare tare TARE mult tagurile, am decis sa preiau si eu unul pe care l-am vazut la mai multe fete, dar l preiau de la Koko( tocmai l-am citit pe-al ei)
Nu stiu daca intereseaza pe cineva, dar mie imi place placere sa le fac, chiar daca nu m-a taguit nimeni...

Apropos, am primit premiul de la giveawayul Iguanitzei(super super yammy !!!- voi scrie cateva randuri imediat ce pot sa fac si poze!)

3 culori preferate:

Roz

Nude

Albastru

(in special in nuante de pastel)

3 melodii preferate:Mi-e imposibil sa aleg doar trei...ascult mai multe genuri asa ca sunt multe melodii ,,preferate la un anumit moment”

All time sa zicem ca ar fi....Sonata lunii

3 piese vestimentare preferate:

Rochite

Blugi

Pantofi/sandale cu toc

3 materii preferate: (liceu/facultate) : engleza, franceza(dar nu la scoala ca la scoala nici nu avem carti, nici caiete la acest obiect), romana, religie, mi-a placut si economia intr-a 11-a,dar nu am facut cine stie ce;

3 bauturi preferate:

Apa plata (prietena mea)

Cafeaua

Pe locul trei intra altele precum: ceai, energizant( cand merg la un party)

3 mancaruri preferate:

Piure cu gratar/snitel si salata de varza

Paste

Salata greceasca

3 deserturi preferate: nu ma dau in vant dupa ceva anume, imi plac dulciurile, dar mananc cam orice in afara de prajiturile cumparate; imi place mai mult sa fac eu deserturi J

3 calitati:

Bun ascultator

Muncitoare

Calma

3 defecte:

(uneori) incapatanata

Un pic nepunctuala (lucrez la capitolul asta)

Zise mama: imi plac lucruri prea scumpe- creme, parfumuri, haine, etc. (nu as considera asta defect, intrucat nu cheltui niciodata mai mult decat am, si pentru asta am cele trei calitati de mai sus- sa fac bani sa-mi permit tot ce-mi doresc)

3 persoane la care tii cel mai mult: nu am cum enumera

3 persoane pe care le urasti: nu urasc pe nimeni, mi se pare ca trebuie sa ai un suflet prea negru sa faci asta, sa iti consumi energie si timp pretios pentru ceva atat de negativ, asta in cazul in care nu ti-a facut nimeni ceva atat de oribil incat sa merite sa nu il suporti;

3 obiecte la care nu ai putea renunta:

Mobil

Cleanser(suna tampit, dar pielea mea mixta/grasa chiar nu poate trai fara curatare)

Carti (aici trisez putin si includ cat de multe poate cuprinde genericul termen haha, reaua de mine!)


3 profesori de gasca: profa de religie, mate, chimie

3 baieti simpatici de la tine din facultate/scoala: habar nu am; nu cred ca sunt; sincer nu ma uit dupa ei;

3 tari pe care ai vrea sa le vizitezi:

Brazilia- Rio de Janeiro

Austria- Viena

Grecia

3 dorinte: imi ajunge una- sa fiu fericita cu inima, cu mintea si sufletul si sa eman asta si pentru cei din jurul meu, sa-i iradiez putin sa fiu in stare sa le transmit energie pozitiva si speranta.

3 chestii cu care te lauzi:

Nu imi place sa ma laud

3 lucruri pe care nu ai avut curaj sa le faci:

Daca sunt, atunci inseamna ca sunt prea marunte daca nu imi rasar mari si grase acum in minte...

3 lucruri pe care regreti ca le-ai facut:

Imi place sa nu regret nimic, orice si oricum ar fi, chiar daca acum nu as mai repeta poate unele lucruri...suntem suma deciziilor si actiunilor noastre.

3 lucruri pe care regreti ca nu le-ai facut:

Ca nu am facut balet cand eram mica

Ca nu am invatat sa cant la pian

Ca nu raspund niciodata, chiar daca stiu raspunsul (lucrez si aici).

2 comentarii:

Anonim spunea...

U're a Libra for sure!

Alexandra A. spunea...

Nop, varsator 100%. aquarius.

Trimiteți un comentariu