vineri, 3 decembrie 2010

Beauty. JUST beauty



Mi-am pregatit si eu acest tonic ieftin si natural de rozmarin pe care il lauda Adela pe blogul ei, si trebuie sa recunosc, ma incanta foarte mult. Tind sa cred ca natura este cea care cu adevarat ne ajuta, pentru ca firmele de astazi din pacate tind sa creeze produse ce actioneaza doar pe moment, lucrand in interesul propriu, acela de a ne face sa cumparam mereu. De aici apare si obiceiul, parerea mea deloc bun, de a fi mereu in cautarea produselor perfecte, mai ales noi, cele cu tenul ,,problematic” – gras/mixt, predispus acneei, la puncte negre/albe, pori dilatati si aspectul general incarcat din cauza sebumului care sufoca celulele moarte de la suprafata pielii.

De vreo saptamana imi pregatesc un adevarat ritual: baie de aburi deasupra unei oale de ceai de rozmarin(15 min) curatat fata cu tarate si apoi masca o jumatate de ora din aceeasi masca cu tarate de greu inmuiate cu ceai de rozmarin. La final am clatit cu acelasi ceai de rozmarin si am aplicat crema matifianta de la bioderma. Rezultatul meu: o piele matifiata, fina, catifelata, pufoasa, etc, mai luminoasa parca, culoare mai uniforma putin, pori mai inchisi, mai curati, elimininare/miscorarea punctelor negre. Apropos, am auzit si de Lierac mat Chrono emulsie, ca ar fi superba, ca e o crema buna matifianta,dar nu ma incumet sa dau 160 ron pe ea si nici macar nu o pot incerca. Poate doar daca as testa-o vreo saptamana sa realizez ca intradevar are efect wow. La 19 ani nu prea imi da mana sa arunc banii , mai ales ca nu sunt ai mei. :D

Anyway, cum ziceam, sunt incantata tare de ritualul meu, si mi-am propus sa-l tin cu sfintenie(toata viata daca trebuie hahaa) de 2 ori/ saptamana. Sunt curioasa de rezultatele in timp, pentru ca sunt convinsa ca, precum in orice tratament naturist, ele se vor vedea dupa mai multe sesiuni de ,,SPA a la maison” cum ii spun eu. Keep it posted!

ps. in mod normal, ar fi trebuit sa postez dupa cine stie cat timp in care am evaluat ritualul, insa daca am observat ca are rezultate pozitive vizibile chiar de la inceput, de ce nu? :D

PS2: Aveti aici cateva linkuri de ..,,aburire corecta" pe blogul Adelei:

http://beautynewsbyadelasirghie.blogspot.com/2010/05/aburire-placuta.html

http://beautynewsbyadelasirghie.blogspot.com/2010/03/alte-mici-reguli-de-aburire-corecta.html



3 comentarii:

Anonim spunea...

buna!Nu ai de ce sa iti ceri scuze.
Am sa incerc sa-ti raspund cat mai explicit.
1.Lista de lecturi inseamna ca ma ai ca "prieten" gfc dar ca sa fii sigura, cand intri pe blogul cuiva care iti place dai URMARITI si asa e mai sigur(la mine vad ca nu esti).
Ca sa pui un banner la tine p blog dai copy pe codul de sub bennerul respectiv si mergi la Tablou de bord-design-adauga un obiect gadget-HTML/JavaScript acolo dai paste si dc vrei pui un titlu iar in cazul unui anunt de concurs nu trebuie sa dai copy la nimic urmezi aceeasi pasi numai ca in loc de HTML/javaScript alegi plusul de la fotografie pui titlul iei poze din calculatorul tau si gata dai save. Dc mai ai vreo nelamurire nu ezita sa ma intrebi!!
Anka(cea caruia i-ai lasat comentariu)

Anka spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Alexandra A. spunea...

Multumesc mult de tot! Am reusit!

Trimiteți un comentariu