luni, 20 decembrie 2010

Sacrificii si experimente dupa ureche

Boiler hat
Voi face doar o postare foarte scurta despre o masca pe care tocmai am incercat-o. REA. Nu incercati!

Sunt inebunita dupa parul lung, matasos, cat mai sanatos si aspir la cativa centimetri in plus pentru parul meu, asa ca nu e de mirare daca m-am gandit sa-mi fac o masca naturala, hidratanta pentru par. Buun.. vazusem o masca care-mi parea foarte interesanta, o gasisem pe internet sub titlul ,,masca pentru par foarte uscat si degradat" sau ceva de genul asta. ,,Minunea" consta intr-o banana pisata, aplicata pe par. Pur si simplu!

Si rezultatul, bineinteles, pur si simplu
: am stat EXTREM de mult sa-mi scot toata banana aceea din par, si-mi venea sa plang cand trageam de saracul par si simteam cum il rup. S-a incalcit si bucati de banana au ramas prinse in par. Va imaginati si voi scenariul...

Sper sa NU faceti la fel!
Si inca ceva: muuult mai bine, inainte de-a experimenta, consultati un blog, pentru ca sunt mai mici riscurile daca deja cineva a incercat si i se pare ok.

Daca ati trecut si voi prin ceva asemanator, va astept cu drag sa imi povestiti!

XOXO. Sandra

sursa foto:
flickr

5 comentarii:

DeliasBeautyBlog spunea...

M-ai convins.Never use Bananas :)

Anonim spunea...

Eu in par imi pun doar ulei de masline (din categoria masti naturale). Nu omleta (pardon, galbenus de ou), nu miere, nu banana, si nici alte chestii dubioase. De ce? Pentru ca e logic ca vor ramane aiurea in par. Uleiul se curata rapid cu un produs degresant - adica samponul.
O singura data mi-am pus in par galbenus de ou si nu mi-a mai trebuit. M-am spalat de 7 ori cu sampon sa scap de el, si tot slinos mi-a ramas parul.

misha spunea...

Daaaaaa, am patit si eu minunea cu banana blocata-n par, ugly indeed ;)) Cred ca m-am clatit de vreo 20 de ori si-am chemat-o si pe mama sa ma ajute :))))

Alexandra A. spunea...

@misha- Vaaai, parca ma simt mai bine ca nu am fost singura. Eu m-am chinuit singura, pentru ca daca o chemam pe mama sigur imi spunea ca asa imi trebuie daca pun toate prostiile in cap...ei i se pare ca exagerez cu toate produsele si experimentele.

Alexandra A. spunea...

@clarra- e o politica foarte buna! totusi mie imi place oul. Ma spal cu el chiar, pentru ca e degresant natural. Si hraneste parul, radacina mai ales, ca nici mie nu-mi place sa-l las in par sa se intareasca. Oricum, de acum nu-mi mai trebuie nici mie experimente din astea. Fara Fructe in cap. Doar in farfurie :)

Trimiteți un comentariu