marți, 21 decembrie 2010

Shrek needs help!

De la Somonica:

La inceputul toamnei cineva si-a abandonat motanul langa blocul unde locuiesc. E ingrozitor ce a facut persoana respectiva, iar motanelul se vedea ca sufera foarte mult. L-am remarcat pentru ca era foarte bland si dornic de afectiune si mieuna in continuu. Fiind un motan crescut la bloc, era normal ca nu avea formate skillurile de gasire a hranei si a adapostului. Am avut grija sa il hranesc cat de des am putut, insa ramanea problema adapostului. Vinerea trecuta a fost ger si viscol puternic, iar cand m-am intors de la serviciu l-am gasit pe motanel in zapada, zgribulit de frig si flamand. Astepta la locul lui sa vin sa il hranesc. Nu m-a lasat inima si l-am luat in casa, chiar daca nu il pot tine mult ( stau in chirie si asta e situatia din pacate, nu am voie cu animalute de companie). A fost racit insa acum si-a revenit. Este extrem de cuminte ( chiar nu am mai vazut o pisica asa de cuminte). A fost de ajuns sa il corectez o singura data sa nu urce pe pat si nici ca a mai incercat; sta cuminte in coltul care i l-am amenajat. Este invatat la litiera, nu am avut nici un fel de problema cu asta. A gasit litiera cu nisip din prima. Un alt plus e ca nu face mofturi la mancare absolut deloc (mananca si mancare speciala de pisici dar si mancare gatita; e foarte pofticios) Motanelul este deparazitat intern/extern, l-am spalat si urmeaza sa il duc la sterilizat. Saptamana asta ar cam trebui sa ii gasesc macar un adapost provizoriu, pentru ca altfel ar trebui sa il las iar pe strada si e pacat, pentru ca este o pisica grozava, cuminte si afectuoasa. Fac un apel la voi sa ma ajutati sa ii gasesc casuta ( va rog sa transmiteti mai departe si poate mesajul va ajunge la cine trebuie). Faceti o fapta buna de Craciun si gasiti-i lui Shrek o familie :)

PS: i-am spus Shrek pentru ca e gras si mancacios precum pisica din Shrek 3, Puss in Boots.

Ma puteti contacta pe blog sau la adresa de mail ask_somonica@yahoo.com. Sper din tot sufletul sa ii gasim lui Shrek casuta.

Nu am putut rezista sa nu public si eu acest anunt, dupa ce l-am vazut la Camelia, pentru ca si eu sunt o iubitoare de pisici. Sunt asa frumoase si dragute!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu