joi, 9 decembrie 2010

Tu i-ai scris lui Mos Craciun?

Se pare ca anul acesta, Mos Craciun va lasa un cadou la sephora Vitan, mai exact la standul Benefit! Nu conteaza cat de cuminti ati fost, conteaza doar sa-i scrieti ce va doriti voi cel mai mult de la Benefit (trimiteti scrisorica chiar aici,pe blogul Adelei, careia trebuie sa-i multumim; ea e cea care va strange toate toate scrisorile noastre si i le va duce mosului!)



Scrisoarea mea suna cam asa:

,,Draga Mosule,
Anul acesta este ultimul an de liceu, sfarsitul unei perioade frumoase, cu atat de multe amintiri. Partea cea mai frumoasa insa, este faptul ca aceste amintiri se scriu in fiecare zi, cu fiecare zambet, fiecare test, fiecare incruntatura a vreo unui profesor suparat de prostiile noastre de copii de 18 ani. Uneori facem si poze, poze ce tin sa precizez, vor ramane dovada nepotilor si stranepotilor, si se cade sa fim toti frumosi si proaspeti, cu un ten semanand cu orice fruct iti vine in minte(piersicuta, fragute ..si altele, doar capsuni NU!) Si iata ca eu sunt o capsunica, cu tenul meu cu pori dilatati...asa ca anul acesta nu imi doresc multe, imi doresc doar the POREfessional.
Pentru ca felul in care aratam se reflecta si asupra starii noastre de spirit, mi-as dori ca in acest an, si de fapt mereu, sa fiu mai vesela, mai increzatoare in mine si in frumusetea mea naturala!

Cu drag,
Sandra



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu