sâmbătă, 11 decembrie 2010

Sebium Mat de la Bioderma

Am asteptat mult pana sa scriu acest review, mai exact pana la finalul tubului. Trebuie sa mentionez ca detin un ten mixt, care se ingrasa foarte usor in zona T, de aceea am si ales in vara aceasta crema.

Ce promite:


,,Principii Active
Efect matifiant imediat si de lunga durata :
- diminuarea neta a luciului tenului gras dupa 10 minute de la aplicare ;
- efect durabil ( la 7 ore de la aplicare se constata o reducere a luciului tenului cu 32% fata de martor)
Mentinerea confortului la nivelul pielii :
- efect hidratant.
Imbunatateste aspectul pielii ;
Limiteaza proliferarea micro-organismelor responsabile de imperfectiunile de la nivelul tenului.
Excelenta toleranta.
Emulsie non-comedogenica."

Parerea mea:

Este o crema buna, tine foaaaarte mult(am cumparat-o in august si abia mi s-a terminat) si tin sa precizez ca o folosesc de 3 ori pe zi: dimineata, dupa demachiere, la amiaza pentru ca mi se ingrasa foarte tare pielea si dupa ce ma curat trebuie sa hidratez cu ceva(iar de cand a inceput scoala, nici nu concep sa nu ma demachiez cand vin de la scoala) si bineinteles, seara. Nu am avut niciun fel de problema de la ea, nicio reactie, are o textura foarte delicata, ca un gel, intra foarte usor in piele.

Hidrateaza atat cat trebuie, chiar si iarna,eventual acum combinat cu un demachiant sub forma de lapte (ex. Ivamat lapte demachiant)


Partea proasta:

Nu e asa proasta, insa nu mi se pare ca matifiaza foarte tare. Probabil este mai potrivita pentru persoanele cu o piele care se ingrasa mai greu. La mine tenul incepea sa se ingrase incetul cu incetul chiar dupa ce mai curatam,asa ca nu as putea da un numar exact de ore in care s-ar fi mentinut efectul matifiant.
Eu personal nu o voi reachizitiona, deja mi-am achizitionat Ivatherm(am scris despre asta aici ; urmeaza si review putin mai incolo)

Recomand?
Depinde. Da, pentru persoane cu un ten care se ingrasa mai greu. Per total e o crema buna, nu m-a dezamagit, insa vreau mai mult, stiu ca se poate un efect matifiant mai mare! Deci, pentru persoane ca mine, keep looking, parerea mea!

Bineinteles, astept sa-mi scrieti experienta voastra cu aceasta crema, sau cu orice crema matifianta!

Poza,precum si descrierea sunt preluate de pe site-ul efarma.ro

4 comentarii:

iguanitza spunea...

Păi înseamnă că nu e chiar bună dacă promite 7 ore matifiere și tu trebuie să aplici din nou la prânz... am vrut să mi-o iau și eu în vară, dar apoi m-am gândit să o încerc pe cea de la Nivea și bine am făcut. Mi se pare foarte bună, acum am văzut că au mai scos un sortiment (ceva cu lemongrass și orez). Momentan folosesc o cremă matifiantă de la Natura Siberica - e excelentă și o poți găsi aici : cometicaverde.ro :) Și e și natuarlă:)

Alexandra A. spunea...

da,asa e, nu prea m-a incantat. Acum folosesc crema pentru ten gras cu tendinta acneica de la ivatherm(ce nume lung!) si sunt foarte multumita. Nu promite sa matifieze, insa face si asta printre altele. In plus, mi se pare ca actioneaza direct asupra cauzei, nu doar opreste la superficial sebumul. Vreau sa o mai folosesc o vreme inainte sa-i fac un review. Nu prea am experienta in domeniu, insa sper sa devin tot mai buna:D sa pot sa surprind cat mai bine calitatile/defectele produselor:D am sa ma interesez si eu de crema de care ziceai! pare tentanta.

ColourMePretty spunea...

Nici mie nu mi-a fost buna, era o crema oarecare, nu matifia deloc. Si nici imbunatatirea aspectului pielii nu am observat-o. Dupa atatea esecuri, incluzand Bioderma (stiu ca e printre cele mai promovate de consumatoare, insa spre exemplu mie apa lor micelara Sensibio imi facea pete rosii la demachiat, si ma ardea un pic tenul), e normal sa fiu adorator fervent al Lierac Mat-Chrono matifianta regeneranta. O ador, o sa fac orice sa o cumpar cand termin toate borcanasele-mostra daruite de Mihaela Stamatiu, proprietarea blogului Frumusetea e in natura ta.
pup

Alexandra A. spunea...

M-ar tenta si pe mine lierac mat insa e cam scumpa pentru mine. Si asa dau foarte multi bani pe ingrijire, chiar nu imi permit sa platesc in jur de 150 ron pe o crema, sunt totusi o eleva...Insa foarte buna mi se pare cea de la ivatherm. Imi mentine pielea matifiata, si nu doar atat. Face mult mai multe, inclusiv peeling foarte usor, deoarece contine acid BHA si AHA.

Trimiteți un comentariu