luni, 6 decembrie 2010

Ivatherm Haul




Astazi am facut o mica aprovizionare de la Ivatherm. Cum mi se termina crema matifianta de la Bioderma(am scris despre ea aici), m-am decis asupra cremei pentru ten gras cu tendinta acneica de la Ivatherm. Dupa ce am facut o lista cu pro & cons, a castigat ivathermul, deci astazi am fost in deplasare pentru achizitionare. Insa surpriza: cand am ajuns in City Pharma, am gasit o oferta in fata careia nu am putut rezista: un set ce continea crema dupa care venisem, plus gelul de curatare ivapur si Acne-syt, la pretul de 87ron. Deci gelul de curatare gratis! Cum sa rezisti mai ales ca imi doream si gelul insa voiam sa-l iau saptamana viitoare. Asadar am inceput un fel de nou program, ivatherm am sa-l numesc:D Voi posta mai incolo reviewuri pentru fiecare produs in parte, sau unul mare al intregului set, mai vad eu in functie de efecte. Asta mai ales pentru ca nu am gasit nicaieri pe net pareri despre produsele astea.

Momentan nu pot spune mare lucru despre ele, doar ca gelul e foarte bland, la infatisarea lui de gel albastru care mie imi inspira produs dur, nu mi-a uscat deloc pielea. Deloc, deloc. Insa asta nu a fost in detrimentul curatarii. No way. Si miroase dragut, deloc medicinal etc. Cremele celalalte au o textura usoara si soft, ca un gel care se absoarbe imediat. Revin cu detalii, promit!

XOXO. Sandra

Daca ati incercat deja vreuna din cremele de care spuneam, va rog sa-mi spuneti cum vi s-au parut. Aici sau pe mail: just_allexandra@yahoo.com.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu